De afgelopen maanden hebben de leden van de sponsorcommissie, ondanks de bekende beperkingen, niet stil gezeten. Verschillende nieuwe sponsoren zijn toegetreden tot de groep van verenigingssponsoren van vv Nunspeet en graag stellen we deze de komende weken aan u voor.

Witkamp Bezinestation locatie Elspeterweg

Marcel Witkamp is eigenaar van maar liefst 6 Shell tankstations in de regio. Sinds begin 2020 is locatie Elspeterweg in Nunspeet toegevoegd aan zijn onderneming. Marcel zegt: “Op Witkamp kunt u rekenen iedere dag weer en zullen wij met onze medewerkers ons uiterste best doen om u als gast met een goed gevoel onze benzinestations te laten verlaten en belangrijker nog, terug te laten keren.”

Voor meer informatie: Witkamp Benzine Stations B.V. – 6 Shell vestigingen

Wij bedanken Marcel voor het vertrouwen in onze vereniging en gaan samen voor een mooie samenwerking.

Sponsorcommissie vv Nunspeet