Beste leden,

Tegen het einde van dit kalenderjaar even een update vanuit het bestuur. Normaal gesproken hadden we dit najaar al een ALV georganiseerd. Echter, met name vanuit de signalen van diverse leden om hiervoor live bij elkaar te komen én het standpunt van het bestuur dat we geloven in interactie tijdens de ALV vinden we een online ALV via internet niet geschikt. Uiteraard willen wij iedereen wel graag op de hoogte brengen hoe onze vereniging er voorstaat.

Ondanks de Corona perikelen waarbij we een aantal maanden zo goed als stilgelegen hebben, hebben we het afgelopen seizoen op financieel gebied licht positief kunnen afsluiten. Dit komt onder andere doordat we deels gebruik hebben kunnen maken van de ondersteuning vanuit de overheid. Daarnaast waren we al verder gevorderd in het seizoen.

Dit seizoen is de situatie anders, het voetballen is nu reeds in oktober jongstleden gestopt. Aangezien het onzeker is wanneer we weer kunnen starten en in welke vorm zal de impact op dit seizoen groter zijn. Financieel gezien betekent dit dat we waarschijnlijk niet de reservering kunnen maken die we voor ogen hadden. Wellicht dat we een beroep moeten gaan doen op de eerder opgebouwde reserves. Vanzelfsprekend onderzoeken we als bestuur alle mogelijkheden die er zijn om de schade te beperken en de kosten in de hand te houden.

Hiervoor kijken we goed naar wat andere verenigingen doen, hebben we contact met de KNVB en onderzoeken we continu wat de mogelijkheden en ondersteuning vanuit de overheid zijn.

Aan de inkomsten kant hopen we dat er diverse initiatieven en acties door de leden zullen worden georganiseerd. Deze hebben wij keihard nodig gezien bovenstaande. Iedereen die hiervoor ideeën heeft of mee wil doen, kan dit melden bij het vvN ActieTeam vvNActieTeam@vvnunspeet.nl

We hopen elkaar uiteraard snel weer op het sportpark te ontmoeten. Wanneer bovenstaande vragen bij jou oproept aarzel dan niet om contact met het bestuur op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Bestuur vv Nunspeet