Beste voetballiefhebbers,

Dit voorjaar werden we getroffen door het Coronavirus. Destijds hadden we de hoop dat dit snel over zou waaien maar ondertussen weten we wel beter…

De ouders van JO11-1 (destijds JO10-1) bedachten daarom destijds een oliebollenactie om de club wat te steunen. Dit werd een doorslaand succes dus gaan ze op herhaling!!

Al maanden missen we de gezelligheid langs de lijn en in de kantine. De club mist veel inkomsten en dus willen deze ouders weer een bijdrage leveren om de clubkas aan te vullen. In mei was er een prachtig nettoresultaat van € 3.100,00. Uiteraard hopen we dat dit keer te overtreffen en daarvoor vragen wij jullie dit jaar de oliebollen vroegtijdig te bestellen via de club.

We hopen dat alle leden oliebollen kopen en ook verkopen binnen hun bedrijf, familie en kennissenkring om zodoende onze zo geliefde club te helpen in deze zeer lastige tijd.

Onder leiding van meesterbakker Rynco Pierik gaan we dit keer bakken op dinsdag 29 en woensdag 30 december. Er zal dit jaar ook losse verkoop zijn op deze dagen maar voor leden heeft het sterk de voorkeur dat zij bestellen via hun leider/trainer.

De kosten zijn slechts 8,00 voor een zak en 15,00 euro voor 2 zakken. Betaling zo veel mogelijk via een tikkie aan je leider. De complete winst van deze actie komt in de clubkas. Bestel voor vrijdag 18 december dan worden ze door je leider/trainer thuisbezorgd.