Beste leden,

Hoewel we het vorige seizoen nog in de zwarte cijfers hebben kunnen afsluiten ziet het er op dit moment voor het huidige seizoen een stuk somberder uit. Daarom een nieuwe boost voor het vvN ActieTeam. We willen een aantal acties opzetten om onze clubkas te spekken. We doen een beroep op alle leden om goede ideeën voor een actie te bedenken en uit te voeren. We willen de acties wel graag coördineren. Meld je actie aan op vvNActieTeam@vvnunspeet.nl. We zetten hoog in en willen voor het einde van het seizoen 10.000 euro ophalen.

De aftrap doet de JO11-1. Ze organiseren weer een Oliebollen Actie en hopen op een verbetering van het  succes van afgelopen mei. MarketCall, het bedrijf van Wilbert van de Steeg heeft de vereniging een oliebollenbakmachine geschonken. Deze kunnen we zelf gebruiken maar is ook eventueel te huren door derden. Grandioos Wilbert. Hoop dat we er lang plezier van kunnen hebben.

Begin volgend jaar knallen we door met de Snert/Rookworsten Actie. Martin Willemsen en Fred Hup zullen deze kar trekken.

Hebben jullie nog goede ideeën meld ze aan! Wil je als vrijwilliger een bijdrage leveren aan ons ActieTeam geef je dan ook op. We kunnen je hulp goed gebruiken.

Bij voorbaat dank,