Uniek! Dit jaar kun je kerstballen bestellen met Nunspeet logo om onze voetbalvereniging te steunen in deze zware tijden. We beseffen ons dat er al veel gaande is om de club financieel gezond te maken. Het is absolute noodzaak om daar nog verder mee te gaan om de toekomst van de club veilig te stellen. Bestel daarom nu de limited editie vv Nunspeet kerstballen!

3 kerstballen voor € 10,- of koop er 1 voor € 3,50. Meer mag natuurlijk ook, graag zelfs!
Het is een gelimiteerde versie dus wees snel want *op=op. Per verkochte kerstbal gaat er € 2,- naar de club!

Vanaf 3 kerstballen wordt je bestelling thuisbezorgd op zaterdag 19 december door de kerstman!

Indien je er minder dan 3 besteld kun je ze ophalen op vrijdagavond 18 december tussen 17:00 uur en 19:00 uur of zaterdag 19 december tussen 9:00 uur en 11:30 uur op de Oosterlaan 146.

Geef je bestelling onder vermelding van je naam, adres en telefoonnummer door via email kerstballen@vvnunspeet.nl of via Whatsapp: 0644138724* je ontvangt vervolgens een tikkie voor de betaling.

Hang je kerstbal op in jouw eigen vv Nunspeet kerstboom, zet je boom op Facebook met de tag #geelblauwekerst. Degene met de mooiste vv Nunspeet kerstboom ontvangt een verrassings kerstpakket!