1e selectiespelers en staf brengen attenties als dank naar businessleden vv Nunspeet:

Zaterdag 19 december jl. werden door enkele 1e selectiespelers, te weten: Andrew Galea, Lars Polinder, Karim Mulder en Jardi Niebeek attenties weggebracht  voor de businessleden van de vv Nunspeet. Ook de hoofdtrainer Erwin Brem, assistent-trainer Frans Bronkhorst en begeleiders Henk Hup en Jaap Frens waren van de partij.

De chocolade-attentie, met een begeleidende brief, werd gegeven als dank voor de steun die de businessleden afgelopen jaar hebben gedaan en trouw zijn gebleven aan de vv Nunspeet. Bijzonder in deze moeilijke Coronatijd.

Ook had de 1e selectie als dank een attentie in de vorm van een kerstbal erbij gedaan. Deze kerstballenactie werd zaterdag jl. ook gehouden door andere spelers, om geld te verzamelen voor de vv Nunspeet.

Door de onverwachte sluiting van veel bedrijven i.v.m. strengere Coronamaatregelen, zijn de attenties zoveel mogelijk persoonlijk bij de businessleden bezorgd. Het kan zijn dat enkele van hen deze nog niet hebben ontvangen, maar dat wordt voor de Kerstdagen alsnog geregeld.

De reacties die binnen komen zijn zeer positief en vooral dat spelers en staf iets terugdoen voor onze sponsoren. Ook twee foto’s van businessleden die deze al in de boom gehangen hebben en een foto hiervan stuurden als dank.

De handgemaakte chocolade-attentie werd met dank aan ons Businesslid Jumbo Dijkstra verzorgd en besteld bij Novice uit Vierhouten. Hiervoor hartelijk dank.

Verder wensen wij u allen fijne kerstdagen toe en een sportief maar vooral gezond 2021.

Namens bestuur Businessclub vv Nunspeet,
Betty Wieteler-Bruijnes