Beste leden,

Wij hopen dat jullie kerstbomen vol hebben gehangen met de vv Nunspeet kerstballen en dat de oliebollen goed in de smaak zijn gevallen. Dit zijn twee recente voorbeelden van acties die zijn ondernomen door enthousiaste vrijwilligers waaronder ook spelers en staf van het eerste elftal. Het recent gevormde ActieTeam komt maandelijks, tot en met einde seizoen, met een actie om de clubkas te spekken. Alle hulp en ideeën zijn van harte welkom. Aanmelden kan via vvnActieTeam@vvnunspeet.nl

Voor wat betreft de revitalisatie en het nieuwe clubhuis gaan op de achtergrond momenteel 2 zaken door, namelijk de (verdere) afstemming met de architect en de voorbereiding tot financiering. Zoals jullie allemaal vernomen hebben is er vertraging opgelopen bij de bouw van de sporthal waardoor onze planning ook wat ruimer is geworden.

Onze vorige berichtgeving waarin aangegeven dat de ALV geen doorgang zou vinden, moeten we helaas uitbreiden met de mededeling dat de traditionele Nieuwjaarsreceptie ook helaas niet kan plaatsvinden.

We hebben geconstateerd dat tijdens de corona periode veel vrijwilligers zich zijn blijven inzetten voor onze vereniging. Naast alle reguliere vrijwilligersactiviteiten zijn we met name dankbaar voor de vrijwilligers die het mogelijk hebben gemaakt tijdens deze corona periode zoveel mogelijk door te kunnen blijven sporten.

Rest ons jullie allemaal een mooi uiteinde te wensen en een gezond en gelukkig nieuwjaar!

Met vriendelijke groeten,

Namens het Bestuur vv Nunspeet,