Wat in april begon als een grap is nu al voor de tweede keer een daverend succes. De ouders van JO11-1 hebben op 29 en 30 december weer lange dagen staan bakken en weer ging de teller over de 5.000 bollen!!

Voor dag en dauw was meesterbakker Rynco Pierik begonnen met de voorbereidingen en met veel hulp van ouders, broers en zussen ging het bakken nog beter dan de eerste keer. Ook was de gloednieuwe friteuse in gebruik. Deze was gesponsord door MarketCall uit Apeldoorn van Wilbert van de Steeg. Er kon worden afgehaald en er werd weer bezorgd en sponsoren kregen een gratis zak oliebollen aangeboden.

Binnen dit enthousiaste team werden maar liefst 1400 oliebollen verkocht en het was dat ook ging verrassing dat de titel van beste verkoper hier verdeeld ging worden. Sky Nieuwenhuizen kreeg van de sponsor Jurni Karssen van Karssen Sport Nunspeet een prachtige Eredivisiebal aangeboden en natuurlijk de titel. Hij verkocht maar liefst 34 zakken. Geweldig gedaan Sky !!!

De netto-opbrengst is ruim € 2.800 en dus weer een welkome aanvulling voor de clubkas.

Na mooie acties van Nunspeet 1 en Nunspeet 2 was nu dus JO11-1 aan de beurt. Binnen het ActieTeam hopen wij dat er meer teams volgen met leuke ideeën die bijdragen aan verbinding binnen onze club en/of een bijdrage aan de clubkas. Jullie acties mogen aangemeld worden via vvnactieteam@vvnunspeet.nl

Op korte termijn meer over het actieteam en de actiekalender van acties die er al aankomen.

Met sportieve groeten,

vvN Actieteam