‘Vecht voor je kleuren’….juist in deze tijd willen we deze slogan waarmaken! Als actieteam willen we ons inzetten voor onze mooie vereniging, met als doel: verbinding en geld voor de clubkas. Dat doen we dus niet alleen, maar samen!

Bij acties die al hebben plaatsgevonden, hebben we gezien dat het met elkaar bezig zijn voor de club een gevoel van verbondenheid geeft. En in het nieuwe jaar gaan we door met nieuwe acties. Vanuit verschillende geledingen binnen de vereniging zijn initiatieven gekomen, heel mooi om te zien! Wij zijn momenteel bezig om alle ideeën te inventariseren en een tijdspad uit te zetten. Een en ander blijft natuurlijk onder voorbehoud i.v.m. het verloop van corona. De kalender zal binnenkort online komen.

Ook jullie kunnen je steentje bijdragen! Heb je een mooi idee, wil je je inzetten voor vv Nunspeet, dan horen we het graag. Neem even contact met een van ons op of stuur een mailtje naar vvNActieTeam@vvnunspeet.nl

Sportieve groeten van,
Wilbert, Benno, Martijn, Jackelien en Brenda namens het actieteam van vv Nunspeet