Al jaren zorgt het vv Nunspeet kledingplan voor eenheid in kleding bij alle leden van onze vereniging. Het blijft een mooi gezicht als de leden van onze vereniging allemaal in dezelfde kleding op ons sportpark te vinden zijn. Selectiespeler of recreatief spelend lid, we maken geen verschil!

Aan het einde van dit seizoen eindigt het huidige kledingplan. Onze grote dank gaat uit naar de bestaande kledingsponsoren, dankzij hen is het huidige kledingplan succesvol verlopen. Inmiddels is er  met de bestaande kledingsponsoren gesproken, of volgt er op korte termijn een gesprek over een succesvol vervolg.

Op de achtergrond wordt er door Kleding- en Sponsorcommissie hard gewerkt aan de invulling van het nieuwe plan voor 2021-2025, zodat onze vereniging en dus ook de leden weer jaren vooruit kunnen.

De Sponsorcommissie krijgt regelmatig vragen gesteld door ondernemende ouders en andere mensen met een blauw-geel voetbalhart of het mogelijk is om op enige wijze kledingsponsor te worden. Het antwoord is JA. Als Sponsorcommissie zijn we blij met iedere bestaande en/of nieuwe kledingsponsor.

Met de ervaringen uit het verleden heeft de commissie inmiddels diverse pakketten samengesteld. Dit betekent dat het al mogelijk is om vanaf 125 euro ex btw (KledingplanPLUS / JAKO leverancierspakket) per seizoen deel uit te maken van de groep kledingsponsoren. Vanzelfsprekend hangt aan de verschillende pakketten ook een verschillend prijskaartje en manier van invulling)

Per leeftijdscategorie zal een sponsorpakket worden aangeboden. Dit betekent dat in sommige gevallen direct 13 (!!) teams worden gesponsord tegen een relatief kleine vergoeding.
Hierbij kunt u denken aan de volgende pakketten:

• KledingplanPLUS
  • Mouw Sponsoring
  • Broekje Sponsoring
  • Achterzijde shirt Sponsoring
  • Voorzijde  shirt Sponsoring

Ontvangt u graag een maatwerk offerte kledingplan 2021-2025, wilt u vrijblijvende informatie ontvangen of wilt u deel uit maken van de Sponsorcommissie? Stuur dan vandaag nog een mailtje naar: sponsoring@vvnunspeet.nl

Sponsor- & Kledingplancommissie vv Nunspeet