Inmiddels zijn we al weer een paar weken onderweg in 2021 en de eerste actie van 2021 loopt alweer. Vanuit de sponsorcommissie is de Snert- en worstenactie opgezet. De eerste geluiden zijn positief! Nunspeet 4 is hard uit de startblokken gekomen en hebben de eerste 65 pakketten verkocht! Hopelijk werkt dit door binnen de rest van de verenging.

Wij als vvN Actie Team proberen we zoveel mogelijk mensen binnen de club enthousiast te maken voor acties die verbondenheid creëren en onze clubkas spekken. We zullen jullie periodiek op de hoogte houden van voltooide acties, maar ook zeker van wat er nog komen gaat. Onderstaande acties staan om de planning voor komende maanden.

Jan/feb 2021 – Snert- en Worstenactie
April 2021 – Badhanddoekenactie JO17-1
Mei vakantie – Cupcakes MO10/11/13
Juni 2021 – Activiteit voetbalschool
Juni 2021 – Lopathon
September 2021: 2Slim Solar Systems senioren toernooi

Successen vieren!!!
Afgelopen corona tijd hebben er al diverse acties/activiteiten plaats gevonden zonder en met medewerking van het vvN Actie Team.
Maart 2020:De Beste Derde Helft ( helaas niet doorgegaan, maar wel opbrengst voor de club) (Nunspeet2)
Mei 2020: Oliebollen (JO-11)
Mei 2020: vvN Bloemetje van Blok
Juni 2020: vvN slaat slagroom stuk
Juni 2020: Sponsoractie op de website (sponsorcommissie)
November 2020: Grote Club Actie ( o.l.v. Martin Willemsen)
Oktober 2020: vv Nunspeet mondkapjes actie (Jenny Berendse (verzorgster Nunspeet 2))
September 2020: Slim Solar Systems Seniorentoernooi (Nunspeet 4)
November 2020: Raboclubsupport (sponsorcommissie)
December 2020: Oliebollen (JO-11)
December 2020: Kerstballen (Nunspeet 1)

We zijn ons er bewust van dat er al veel acties en initiatieven plaats hebben gevonden! Complimenten en dank aan alle betrokkenen. Laten we dat dit jaar weer en nog meer doen!

Wij als vvN Actie Team proberen de acties de coördineren en waar nodig te ondersteunen. Er is zeker nog ruimte voor meer acties, met de aantekening dat we altijd de Corona maatregelen zullen naleven. Dus wil je helpen, heb je ideeën of suggesties of iets anders wat je kwijt wil laat het ons weten. Je kunt ons bereiken via vvNactieTeam@vvnunspeet.nl

Met sportieve blauw/gele groet,

vvN Actie Team
Martijn Bakker, Wilbert van de Steeg, Brenda Kappers, Jackelien Plakke en Benno Jaarsma