Geen zin om zelf te koken? Op woensdag 10 februari a.s. sluit de inschrijfperiode voor onze “snertactie at home”. Bestel een lekkere liter snert met worst of een traditioneel worstenpakket en je hebt een heerlijke wintermaaltijd in een paar tellen op je bord!!

Inmiddels hebben we 160 bestellingen mogen noteren. Vooral onder onze senioren wordt er goed “actie gevoerd”. Tot op heden voeren de “at home eaters” van Nunspeet 4 de tussenstand van het aantal bestellingen aan.

Andere (jeugd) teams en senioren en overige leden met een blauw geel hart geef je bestellingen nu snel door, onze penningmeester kan jullie bijdrage goed gebruiken.

Na de succesvolle acties die door vvN actie team in 2020 zijn georganiseerd gaan we doorrrrrrr…..de Sponsorcommissie gaat samen met het vvN actie team heerlijke snert en/of rookworsten  verkopen.

Met medewerking van een verenigingssponsor zijn er twee heerlijke “winter pakketten at home” samengesteld, een paar minuutjes in de pan en genieten maar, of invriezen voor een later moment…….

1 > 1 Liter ambachtelijke snert* + heerlijke rookworst* slechts € 9,75 of
2 > pakket van drie heerlijke rookworsten* voor slechts € 9,00
* Geschikt voor de vriezer.

Geef je bestelling uiterlijk woensdag 10 februari a.s. door bij je leider of via een mail naar: sponsoring@vvnunspeet.nl onder vermelding van je naam en team.

Uitlevering bestelling staat gepland voor vrijdag 19 februari a.s.