Na de bekendmaking gisteren van reeds 14 verlengers in onze selectie is er vandaag nog meer goed nieuws te vermelden. Marnix Tissingh keert terug bij onze vereniging na een aantal jaren bij VVOG. Harderwijk en NSC Nijkerk. Wij zijn als vereniging erg blij met de terugkeer van deze “eigen” jongen in onze spelersgroep.

Marnix is natuurlijk van jongs af aan actief geweest binnen onze vereniging en pas na een verhuizing naar Utrecht is hij enkele seizoenen weggeweest. Nu keert de sportdocent (Nuborgh college / Veluvine) dus terug bij zijn vereniging. Niet alleen zal Marnix samen gaan spelen met zijn broer Gieljan, maar tevens zal hij een leidende rol gaan vervullen binnen onze jonge spelersgroep. Daarnaast is dit weer een signaal van het nieuwe model, waarin onze eigen jeugd de boventoon moet gaan voeren in de komende jaren. Wij zijn dan ook blij dat Marnix onmiddellijk heeft aangegeven terug te keren en wensen hem veel succes en plezier toe in de komende jaren.

Naast de terugkeer van Marnix heeft ook Bram van de Worp aangegeven nog minimaal 1 seizoen op de Wiltsangh actief te blijven. Ook daar zijn we erg blij mee en derhalve staat de teller inmiddels op 16 spelers voor seizoen 21/22

Bestuur vv Nunspeet