Gertjan Boeve wordt komend seizoen de nieuwe assistent-trainer bij vv Nunspeet. Hij gaat Lucas Hoekman bijstaan en tekent een overeenkomst voor 1 seizoen. Na gesprekken met zowel de hoofdtrainer als het bestuur en TC, waren beide partijen er snel uit om de samenwerking aan te gaan. Met Gertjan haalt Nunspeet een ervaren kracht in huis. Zijn roots liggen bij VSCO waar hij jarenlang actief was als speler van het 1e elftal en later ook de eerste stappen van zijn trainerscarrière heeft gezet. Niet alleen bezit Gertjan het diploma UEFA-B, maar als assistent-trainer was hij eerder 2 seizoenen actief bij W.H.C. Wezep. De nieuwe rol is dan ook op zijn lijf geschreven en wij zijn blij dat Gertjan onze staf komt versterken.

Naast de nieuwe assistent-trainer heeft Arnold van de Kolk aangegeven zijn contract te verlengen met 1 seizoen. Zodoende zijn de keepers binnen onze A-selectie ook de komende jaargang weer verzekerd van deskundige training door deze clubman. Arnold begon ooit in de jeugd, speelde in uiteindelijk in Nunspeet 1 en deed ook meerdere jaren ervaring op buiten onze vereniging bij o.a. SDVB.

Al met al is op deze manier ook de technische staf van vv Nunspeet komend seizoen rond en wij denken een zeer bekwaam en complementair team te hebben samengesteld. Wij wensen de mannen dan ook veel plezier en succes toe in seizoen 21/22.

Bestuur vv Nunspeet