Allereerst een nadere introductie van Reijer Roelofsen. De inmiddels 31-jarige verdediger uit Harderwijk, groeide op binnen de jeugdopleiding van V.V.O.G. Harderwijk.

Hij speelde daarna 4 seizoenen voor v.v. Hierden om vervolgens terug te keren in de A-selectie van V.V.O.G. Daarna speelde deze sterke en ervaren centrale verdediger voor Zwart-Wit ’63 en nu heeft hij dan de keus gemaakt om nog 1 keer op een hoger niveau actief te willen zijn. Uit de gesprekken kwam een gezonde dosis intrinsieke motivatie naar voren en in combinatie met zijn ervaring en winnaarsmentaliteit hopen wij dat Reijer binnen onze jonge groep voor routine en stabiliteit kan zorgen in de achterhoede.

Vincent Huisman is een jonge en veelbelovende aanvaller, die woonachtig is in Elburg.  Leuke bijkomstigheid is dat de vader van Vincent, Dick, zijn roots in Nunspeet heeft liggen en pas op latere leeftijd naar Elburg verkaste. Vincent komt over van D.V.S. ’33 o23 en stond al langer op het wensenlijstje van onze vereniging. Komend seizoen zal Vincent dus toetreden tot onze A-selectie. Vincent is een jonge aanvaller, die zowel in de spits als op de flank uit de voeten kan en derhalve een welkome aanvulling voor onze voorhoede.

Namens de vereniging heten wij beide spelers van harte welkom binnen onze vereniging en wij wensen ze uiteraard veel succes en plezier toe komend seizoen.

Bestuur vv Nunspeet