Afgelopen weekend is de inschrijving voor de vvN Actie Team “Snert en worsten actie 2021” van onze vereniging gesloten. Wat hebben de leden, diverse teams en commissies hun best gedaan. Oude verkooprecords zijn gesneuveld.

Nunspeet 4 spant de kroon met maar liefst meer dan 100 bestellingen!! Naast Nunspeet 4 hebben nog 20 teams (!!) actief deelgenomen aan de actie en mooie verkopen laten registreren.

Verkopen:
– Pakket 1: Snert + fijne rookworst => 302 verkopen
– Pakket 2: 3 Fijne rookworsten => 124 verkopen

Dit betekent dat we na aftrek van kosten/ inkoop de penningmeester circa 1500 euro mogen laten bijschrijven.

Uitlevering:
Zoals aangegeven vindt de uitlevering aanstaande vrijdag plaats.
Tussen 16 uur en 18 uur bent u hartelijk welkom: Chopinerf 27, 8071 VT Nunspeet

HOUD DE CORONA REGELS GRAAG AAN!!

Nog niet betaald?
Maak dan snel uw bestelling over op: NL 63 RABO 03031.82.024 t.n.v. vv Nunspeet o.v.v. elftal, naam en bestelling.