24 april 1996                          SSVN                           24 april 2021

Op 24 april jl. bestond de Businessclub van de vv Nunspeet 25 jaar. Door de beperkte mogelijkheden i.v.m. Corona was er geen mogelijkheid dit gezamenlijk te vieren met de Businessleden, vandaar dat er attentie is bezorgd door de staf en enkele spelers van 1e selectie en bestuur.

In de afgelopen 25 jaar hebben we als vereniging veel successen mogen vieren en helaas ook een aantal dieptepunten met elkaar gedeeld. Rode draad is, dat we er als echte Nunspeters altijd gestaan hebben en, onder het genot van een hapje en drankje en het bekijken van heel veel voetbalwedstrijden, de vv Nunspeet hebben kunnen steunen.

Geen Businessclub zonder businesspartners en daarom willen we u allemaal bedanken voor uw steun in de afgelopen jaren. Of dat nu de volle 25 jaar is geweest of een kleiner deel daarvan, we zijn blij met uw voortdurende steun waarmee u laat blijken de vv Nunspeet een warm hart toe te dragen en hopen dat we nog lang op u mogen rekenen.

Ook de leden van het Ambitieteam en de Sponsorcommissie willen we dank zeggen voor de samenwerking, want het gaat tenslotte om alle Businessclub en overige sponsoren van de vv Nunspeet. Ook zij hebben een attentie ontvangen.

Uiteraard gaan we zodra de situatie dat weer toelaat, het jubileum op passende wijze met elkaar vieren!

Bestuur Stichting Sponsoring Voetbalvereniging Nunspeet,

Erik Molenschot, voorzitter               Betty Wieteler, secretaris