Dankzij de goede samenwerking met de Sponsorcommissie vv Nunspeet, heeft de heer Jaap Frens opnieuw 2 contractverlengingen binnengehaald voor de SSVN  t.w.:

1. Autobedrijf Van de Bunte Nunspeet b.v.:
    Dit bedrijf is al vanaf de oprichting van de businessclub in 1996 als enige tot nu toe onafgebroken lid. Ook  in het verleden de beroemde Oranje-Nissan voetbaltoernooien op Koninginnedag was een vast begrip in Nunspeet.
    Zij hebben hun 3 sterren contract weer voor 3 jaar verlengd.
  2. Bronckhorst Lastechnieken uit Nunspeet :
    Ook Tijmen Bronckhorst is ook al jaren businessclublid, eerst vanuit  Harderwijk en nu heeft hij vorig jaar in Nunspeet een prachtig bedrijf op de Ronding in gebruik genomen.
    Hij heeft het 2 sterren contract verlengd voor 1 jaar.

Wij zeggen beide bedrijven hartelijk dank voor het vertrouwen in de businessclub vv Nunspeet en hopen hen weer snel te kunnen begroeten op ons sportpark, wat nu helaas al een tijd door Covid19 niet mogelijk is.

We zullen dan weer extra aandacht besteden aan alle verlengingen en nieuwe contracten bij de SSVN.

Namens bestuur businessclub vv Nunspeet,

Betty Wieteler-Bruijnes