Afgelopen vrijdag, 28 mei jl., hebben een aantal vrijwilligers uit verschillende onderdelen van onze vereniging de entree van ons sportpark opgefrist.

Vrijwilligers van de Onderhoudsgroep, Sponsorcommissie en Walking Football verzamelden in alle vroegte om 8:30 uur voor de kantine. Nadat de taken verdeeld waren, ging iedereen enthousiast aan de slag met water en zeep. Om 10:00 uur stond in kleedkamer 4 de koffie klaar met wat lekkers, zodat een ieder weer op krachten kon komen. Rond 13:00 uur ging een ieder “moe “maar voldaan naar huis.

Het enthousiasme was zo groot, dat een aantal deelnemers spontaan een nieuwe afspraak maakte om op korte termijn nogmaals samen aan de slag te gaan, er is werk genoeg en vele handen maken nog altijd licht werk.

Lijkt je het leuk om ook een paar uurtjes de handen uit de mouwen te steken met een gezellige groep vrijwilligers? Meld je dan snel aan en stuur een mailtje naar: sponsoring@vvnunspeet.nl.

De NL Doet actie werd mede mogelijk gemaakt door Dekker verhuur.

Sportieve groet,