Naar aanleiding van de laatste versoepelingen door de overheid, kan de vv Nunspeet haar clubhuis weer voorzichtig en aangepast openen.

Dit betekent dat de komende 4 zaterdagen (5, 12, 19 en 26 juni) er weer toegang is tot het clubhuis en de koffie en het biertje weer beschikbaar zijn. De snackcorner blijft echter gesloten. Tevens gelden de toegangsregels uit het coronaprotocol van het hoofdbestuur qua bezoek sportpark en regels opening clubhuis.

Ook de vrijdagen 11, 18 en 25 juni is het clubhuis open. Dan echter specifiek voor spelende leden van 35+, 45+ en eventueel de groep walking voetbal. Echter deze data zijn onder voorbehoud van voldoende animo onder deze doelgroepen.

Tot slot is er nog een belangrijke wijziging in het clubhuis. Het is NIET meer mogelijk om contant te betalen. Voor nu en in de toekomst gaat alles via pin verlopen. Dit heeft te maken met sterk gewijzigde voorwaarden van de bank, de huidige coronaregels en het ontlasten van onze dierbare vrijwilligers.

Wij rekenen op uw begrip en medewerking in deze.

Tot snel, tot in het ouderwetse normaal!

Namens het clubhuispersoneel en bestuur.