Ondanks de moeilijke Coronaperiode, die achter ons ligt, hebben toch weer vier businessleden besloten om hun contract te verlengen bij de vv Nunspeet, t.w.

1. KOA bv – Nunspeet:
    Alweer diverse jaren businesslid en heeft besloten dit 1 sterren contract opnieuw te verlengen voor 1 jaar.
  2. Woonstoffering Bruijnes – Nunspeet:
    Deze bekende ondernemer in Nunspeet is al meer dan16 jaarlid van de businesslclub. Hij heeft ook besloten zijn 2 sterren contract opnieuw weer te verlengen voor 3 jaar.
  3. X & R design Nunspeet:
    Dit 3 sterren businesslid is ook al sinds 2006 sponsor en daarvoor was de vorige eigenaar Maxi Promo ook al sponsor bij de vv Nunspeet. Zij leveren verreweg de meeste reclameborden langs het veld en sponsoren ook het business logobord bij de ingang en in het businesshome. Ook voor het nieuwe sportpark hebben zij hiervoor al een optie genomen. Ook dit contract is verlengd voor 3 jaar.
  4. Any Tyme – Nunspeet:
    Dit 3 sterren businesslid, Erik van Wijk, heeft besloten zijn contract tussentijds te verhogen en wordt hiermee 4 sterren lid, voor de periode van 3 jaar.

Wij zijn blij dat deze businessleden hun vertrouwen weer gegeven hebben in de vv Nunspeet voor de komende jaren en zeggen hun hartelijk dank hiervoor.

Namens bestuur businessclub vv Nunspeet,

Betty Wieteler-Bruijnes