In opdracht van de gemeente Nunspeet wordt op maandag 2 augustus a.s begonnen met de vervanging van de toplaag van het hoofdveld van de vv Nunspeet. De werkzaamheden zullen worden uitgevoerd door het bedrijf Tarkett.

De nieuwe toplaag bestaat  uit een combi-vezel met  zogenaamde kurk-invul en rondom het veld wordt een kantplaat gemonteerd om de kurk-invul op het veld te houden.

De voorbereidingen voor de vervanging zijn deze week al begonnen. Inmiddels zijn de reclameborden zijn door een aantal vrijwilligers verwijderd ten behoeve van het plaatsen van de zogenaamde kantplank. Het bestuur en de sponsorcommissie bedankt de vrijwilligers voor hun werkzaamheden en inzet. De reclameborden van onze sponsoren zullen zodra het kan weer worden terug geplaatst.

Met de gemeente Nunspeet, Plann ingenieurs en uitvoerder Tarkett is overeengekomen dat de werkzaamheden uiterlijk op 3 september zijn uitgevoerd en afgerond. Op zaterdag 4 september is het hoofdveld dan weer inzetbaar en bespeelbaar.

Als bestuur realiseren wij ons dat e.e.a consequenties heeft voor de trainingen en reeds geplande oefenwedstrijden. Het wedstrijdsecretariaat zal zich buigen over een nieuw trainingsschema en de indeling van de trainingsvelden en evt oefenwedstrijden.

Gedurende de werkzaamheden is het hoofdveld dan ook niet bruikbaar en is het niet toegestaan het hoofdveld te betreden.  Wij hopen op jullie medewerking en begrip.

Het bestuur van de vv Nunspeet