Na een korte ziekenhuisopname is op donderdag 5 augustus jl. overleden op de leeftijd van 87 jaar ons Lid van Verdienste

Henk Bouw

Henk was geen onbekende bij de vv Nunspeet en voor de Coronatijd elke week nog te vinden op het sportpark de Wiltsangh o.a. als gastheer in de bestuurskamer bij de thuiswedstrijden en boeket voor Man of the Match op te halen bij de sponsor.

De Voetbalvereniging Nunspeet was zijn lust en zijn leven. Henk heeft veel betekend voor de vv Nunspeet o.a. als voorzitter van de Supportersvereniging, bij de Nieuwjaarsloop, GOBO-onderhoudsgroep, vrijdagmiddaggroep tribune schoonmaken, ballensponsoren binnenhalen, clubblad maken en bezorgen.

De Voetbalvereniging Nunspeet is Henk heel veel dank verschuldigd voor alles wat hij heeft gedaan, vooral bij de supportersvereniging en heeft hem hiervoor benoemd tot Lid van Verdienste.

Henk, je had een echt blauw-geel hart, altijd aanwezig en bereid te helpen. We zullen je heel erg gaan missen op ons sportpark.

Er is geen gelegenheid voor condoleren, maar u kunt de familie d.m.v. een kaartje uw condoleances overbrengen via
fam. Bouw
Zoomweg 8a
8071 EJ  Nunspeet

De rouwdienst zal plaatsvinden “in besloten kring” in de Hervormde Dorpskerk op dinsdag 10 augustus 2021. U kunt wel op de begraafplaats aan de Van Oordtstraat te Nunspeet afscheid nemen door hier plm. 12:45 – 13:00 uur aanwezig te zijn.

Wij wensen mevr. Bouw, kinderen, kleinkinderen en overige familieleden veel sterkte toe bij dit verlies.

Namens bestuur, leden en de Lief en Leedcommissie,
Betty Wieteler-Bruijnes