Businessclub vv Nunspeet opent nieuwe seizoen met zeer geslaagde golfmiddag

Al een paar jaar is het gebruikelijk dat de leden van de Businessclub vv Nunspeet het voetbalseizoen openen bij de Nunspeetse Golfbaan Het Rijk van Nunspeet.

Deze keer waren er totaal 45 personen,, die daar elkaar weer voor het eerst na een jaar Corona perikelen weer konden ontmoeten. De golfers werden als eerste om 12:30 uur ontvangen met koffie en wat lekkers en welkom geheten door Betty Wieteler-Bruijnes, secretaris  SSVN. De golfers hebben wat meer tijd nodig voor de wedstrijd, vandaar dat er door deze groep eerder is gestart.

27 golfers deden mee aan een 9 hole wedstrijd en 14 personen waren druk met de golfclinic, die verdeeld over 2 groepen gegeven werd door Pro’s van de golfbaan. Zij werden om 13.30 uur welkom geheten door Erik Molenschot, voorzitter SSVN.

Het weer was perfect en allen genoten van een prachtige middag. Na de wedstrijd en de clinic was er een hapje en een drankje, waarna de prijzen werden uitgereikt door medeorganisator Carlie Schipper.

Inmiddels hadden de businessleden die na de wedstrijden zouden komen, zich ook bij de groep aangesloten. Daarna stelde de nieuwe hoofdtrainer Lucas Hoekman zich voor, die samen met zijn keeperstrainer Arnold vd Kolk onze gasten waren deze middag. Lucas Hoekman vertelde het een en ander over Urk, waar hij woont, zijn 3e periode bij vv Nunspeet maar nu als hoofdtrainer en wat zijn ambitie met   zijn trainersstaf is voor dit seizoen, nl. meedoen in het linkerrijtje. Beide heren kregen een boeket bloemen als welkom dit seizoen.

Erik Molenschot bedankte Marcel Velderink, die namens directie RABObank Nunspeet afgevaardigd was, voor het 10 jarig hoofdsponsorschap van de RABO NoordVeluwe. Hij ontving een boeket bloemen en een attentie. Nagedacht zal worden door RABO wat een passend afscheidskado is, dat op een later tijdstip overhandigd gaat worden.

Met dank aan de Marshall Bert mocht ik samen met hem in de golfkar het parcours af om de foto’s van de golfteams te maken.

Daarna werden Carlie en Betty bedankt voor de organisatie van deze middag en werd gebruik gemaakt van de BBQ, met heerlijke salades, vlees en bijbehorende drankjes.

Prijswinnaars:
The longest en de neary,  beide gewonnen door Patrick van der Meijden.
1e bij de vrouwen Els vd Woude
1e bij de heren Ard Dekker
Winnaar beste talent clinic Arnold van de Kolk

Al met al kan er teruggekeken worden op een prachtige golfmiddag met prachtig weer en kon men weer gezellig netwerken met de mede businessleden. Datum voor 2022 zal z.s.m. weer gepland worden in de maand september.

Bestuur Businessclub vv Nunspeet,
Betty Wieteler-Bruijnes