Maandag 4 oktober is de Rabo Clubsupport actie weer van start gegaan. Eindelijk wordt er weer gevoetbald, ons clubhuis is weer open! Maar we missen in 2021 toch heel veel maanden in onze kassa. Terwijl we met de aanstaande nieuwbouw elke euro kunnen gebruiken. Net als andere jaren hopen we als grootste vereniging van Nunspeet weer op een groot aantal stemmen en het resultaat [€1.246,59] van vorig jaar te overtreffen.

Rabo Clubsupport
Onze sponsor Rabobank biedt de mogelijk om extra euro’s voor onze vereniging bij elkaar te sparen. Elk lid van de Rabobank heeft ook dit jaar het recht om zijn of haar stem uit te brengen op een vereniging naar keuze. Uw  stem is dus geld waard.

Hoe werkt het?
Vanaf 4 oktober kunt u stemmen op vv Nunspeet. Stemmen doet u on-line via de Rabobank app op uw smartphone of Rabobank mobiel bankieren op PC, Laptop of tablet. Lukt dit niet loop dan even binnen bij de Rabobank aan de Elspeterweg te Nunspeet of bel met 0341 46 66 00. U kunt stemmen tot uiterlijk 25 oktober.

Waarom mag je alleen stemmen op een club als je lid bent van Rabobank?
Rabobank is een coöperatie. Dat betekent onder andere dat de Rabobank leden heeft én een deel van de winst teruggeven aan de maatschappij. Als lid mag je meebeslissen welke maatschappelijke initiatieven de Rabobank ondersteunt. Ben je nog geen lid? Registreer je dan gratis via de Rabo app.

Waarom heb ik geen stemcode ontvangen?
Dit jaar stemt u opnieuw zonder inlogcode. U gaat dus stemmen via de Rabobank app of door in te loggen in Rabobank mobiel bankieren.

U kunt niet stemmen?
U bent wel klant van de Rabobank, 17 jaar en ouder? Dan moet u snel lid worden. Dit kan direct on-line en kost u niets.

Succes, wij rekenen op u!

Bestuur vv Nunspeet