Afgelopen zaterdag, 6 november, zijn er na afloop van de wedstrijd Nunspeet – DOS Kampen handtekeningen gezet door sponsors van onze vereniging.

Verschillende lokale ondernemers hebben ervoor gezorgd dat het nieuwe kledingplan de komende 4 seizoenen weer uitgegeven kon gaan worden. Mede door de steun van deze bedrijven lopen alle spelers (sters) van vv Nunspeet er weer prachtig bij, in hun wedstrijdkleding, trainingspak met bijbehorende sporttas.

De betreffende kledingsponsors zijn: JUMBO Dijkstra Nunspeet, Slim Solar Systems Nunspeet, De Jong en Laan, Intersport, Market Call, Rabobank, Verdouw Wonen, Europarcs, JOYinCare, GrandCafe2020. Slaapidee, Rewo / Novo, PLUS Binnenhof en Qualitand

Na het ondertekenen van de contracten richtte Henk Makkink, voorzitter Sponsorcommissie, zijn woord tot de leden van de Kledingcommissie. Achter de schermen heeft dit team ontzettend veel werk verzet om alle kledingstukken gereed te maken. Met bloed zweet en tranen is deze klus door hen tot een goed einde gebracht, vaak buiten het zicht van de vereniging.

Tot slot konden de aanwezigen genieten van een heerlijk hapjesbuffet, mede mogelijk gemaakt door Catering Culinair.