De gemeente Nunspeet zet haar vrijwilligers graag in het zonnetje!

Wethouder Pieter Teeninga nodigt alle vrijwilligers in Nunspeet van harte uit om op woensdag 8 december van 19.00 tot 21.30 uur aanwezig te zijn in de Veluvine Nunspeet, F.A. Molijnlaan 186. In de theaterzaal verzorgt inspirerend theatermaker WILLEM GUNNEMAN een uniek interactief en inhoudelijk muzikaal optreden (improvisatie). Een avond met humor, ontspanning en ontmoeting. De koffie staat klaar vanaf 19.00 uur. We starten met het theaterprogramma om 19.30 uur. Tussen 21.00 en 21.30 uur staat er een hapje en drankje klaar en is er tijd elkaar te ontmoeten en gezellig bij te praten. Ben jij vrijwilliger in de gemeente Nunspeet en heb je zin om te komen? Meld je dan aan door het digitale formulier in te vullen op www.vrijwilligerswerknunspeet.nl. Na aanmelding ontvang je een entreebewijs.

De dan geldende coronamaatregelen zijn van toepassing.