De afgelopen weken was de “Spaar je club gezond” actie bij Plus van Elswijk. Men ontving bij het afrekenen van de wekelijkse boodschappen Plus sponsorpunten die aan de deelnemende verenigingen konden worden toegekend. De ingeleverde punten stonden gelijk aan een geldbedrag van € 12.500,–.

Vanaf de start van de actie mocht onze vereniging wekelijks een mooi aantal punten bijschrijven. Aan het einde van de actie stond de teller voor de vv Nunspeet op maar liefst 8939 punten. Deze sponsorpunten zijn bij elkaar het mooie bedrag waard van € 1.710,–.

Afgelopen zaterdag vond op een nagenoeg verlaten sportpark de Wiltsangh de overhandiging van de cheque plaats. Ondernemer Gabri van Elswijk, namens Plus van Elswijk, overhandigde deze aan Martijn Bakker namens het vvN Actieteam.

Via deze weg willen we een ieder bedanken die via deze actie onze vereniging heeft gesteund. Tevens onze dank aan Plus van Elswijk voor deze mooie actie. We hebben begrepen dat op dit moment er al hard gewerkt wordt aan de voorbereidingen voor een super leuke nieuwe actie.