Zaterdag 11 december 2021
Oefenwedstrijd

Op een door mist omgeven sportpark heeft Nunspeet in de oefenwedstrijd tegen Fc Horst, na een 0-2 achterstand, een 3-2 overwinning behaald.

In de 29e minuut kwam Fc Horst via een afstandsschot van Haico Epe op 0-1. Vier minuten later werd Ronald Lok de diepte in gestuurd en speelde keeper Koen Meijerink uit en scoorde 0-2. In de 41e min. was het Vincent Huisman die, na een voorzet vanaf rechts, met een kopbal 1-2 scoorde.

Direct na rust leek Fc Horst op 1-3 te komen, maar de bal kwam buiten bereik van Koen Meijerink tegen de paal. Zes minuten na rust kwam Nunspeet, na storend werk van Dani Schmitz, via Vincent Huisman op 2-2. Na ruim een uur spelen mocht Marnix Tissingh net over de middellijn een vrije trap nemen. Zijn vrije trap kon Dominique van de Grift rond de strafschopstip binnen koppen, 3-2. In de 70e minuut leek Nunspeet de voorsprong verder uit te breiden, maar het afstandsschot van Marnix Tissingh kwam buiten bereik van de keeper op de lat.

De eerst volgende oefenwedstrijd staat gepland op zaterdag 8 januari 2022. vv Nunspeet speelt dan in Emmeloord tegen Flevo boys. Aanvang 15:00 uur.

Opstelling vv Nunspeet:
Koen Meijerink, Enes Keklikoglu [46e min. Reijer Roelofsen], Andrew Galea, Karim Mulder, Marco de Vries [46e min. Lars ten Dolle], Dominique van de Grift, Gieljan Tissingh, Marnix Tissingh, Emiel Goud, Vincent Huisman en Dani Schmitz

Scoreverloop:
29e min. 0-1 Haico Epe