Beste trainers, ouders, leiders en vrijwilligers,

Afgelopen 2 weekenden stonden volop in het teken van het maken van de foto’s voor de voetbalplaatjes. Een enorme klus om in zo’n korte tijd alle spelende leden op de foto te krijgen.

Toch is het gelukt en dit was ons niet gelukt zonder jullie flexibiliteit en enthousiasme. Corona gooide bij een aantal jeugdteams het wedstrijdschema in de war, maar toch stonden deze teams compleet in tenue klaar om op de foto te gaan.

Bij één team moesten de foto’s zelfs over na een technisch probleem. Deze meiden stonden na een uitwedstrijd zonder klagen klaar voor een nieuwe ronde!

Dat wij deze klus hebben geklaard in zo’n korte tijd is dan ook mede te danken aan jullie!

De komende tijd zal door het bedrijf dat de plaatjes gaat maken alles verwerkt worden tot een mooi boek dat een leuke, blijvende herinnering zal worden!

Via de website zullen wij iedereen op de hoogte houden van de start van de actie bij Plus van Elswijk. De Sponsorcommissie zal rondom het uitreiken van de boeken enkele leuke acties presenteren. Houdt dus de website goed in de gaten!

Ronald Jettkandt, Niels Boersema en Erik de Weerd.