Aan het einde van – wederom – een zwaar jaar is dit niet de gezellige kerstperiode waarop we hadden gehoopt. We hebben allemaal onze plannen moeten aanpassen. Voor de één geldt dit meer dan voor de ander maar we zitten gezamenlijk in dezelfde situatie. Veel waarop we ons verheugden kan niet doorgaan en dat is een teleurstelling. Naast de gebruikelijke Algemene Leden Vergadering kan ook de Nieuwjaarsreceptie helaas niet doorgaan.

Maar, het gezegde ‘wat in het vat zit verzuurt niet’ gaat ook voor ons op. Zodra het weer mogelijk is gaan we de schade inhalen en dan zeker de speciale en feestelijke momenten waar we elkaar persoonlijk weer kunnen ontmoeten.

Het bestuur van vv Nunspeet en de SSVN wenst alle leden, vrijwilligers, donateurs, supporters en natuurlijk ook onze gewaardeerde sponsoren -ondanks deze moeilijke tijd- allen een goede Kerstviering een mooie jaarwisseling en een gezond 2022.

Wees voorzichtig en blijf gezond!

Het bestuur vv Nunspeet/SSVN