Er wordt nog steeds niet gevoetbald, onze kantine moet op slot blijven. De vereniging loopt hierdoor veel inkomsten mis in een jaar die de basis moet leggen voor het realiseren van onze nieuwe accommodatie……

Echt Hollandse winterweer kan voor veel ongemakken zorgen……. een heerlijk winterpakket maakt dan veel goed en vult naast de maag ook de kassa van onze vereniging!

Na de succesvolle acties die door vvN actie team in 2020 & 2021 zijn georganiseerd gaat de sponsorcommissie samen met het vvN actie team heerlijke snert en/of rookworsten verkopen.

Met medewerking van een verenigingssponsor zijn er twee heerlijke “winter pakketten” samengesteld:
1 > 1 Liter ambachtelijke snert* + heerlijke rookworst* slechts € 9,75 of
2 > pakket van drie heerlijke rookworsten* voor slechts € 9,00

* Geschikt voor de vriezer.

Geef je bestelling uiterlijk woensdag 9 februari 2022 door bij je leider of via een mail naar: sponsoring@vvnunspeet.nl onder vermelding van je naam en team.

Uitlevering bestelling staat gepland voor vrijdag 18 februari of zaterdag 19 februari a.s.

Bij voorbaat dank,