De Broekhuis Clubbonus is een permanente actie van onze sponsor Broekhuis Opel & Ford Doornspijk. Bij aankoop, onderhoud en schadeherstel van een auto van een lid of gezinslid ontvangt de vereniging een bonus.
Broekhuis staat garant voor professioneel onderhoud en deskundige service.

• € 150 bij aankoop van alle merken auto’s of occasions.
• € 25 bij schadeherstel.
• € 15 bij onderhoud.

Het jaar 2021 is al weer ten einde. Graag willen wij het eind resultaat over het afgelopen jaar zichtbaar maken. Dus heeft u een auto gekocht, schade aan uw auto laten herstellen of onderhoud laten plegen bij Broekhuis Opel Doornspijk en deze nog niet doorgegeven stuur dan een mail naar : sponsoring@vvnunspeet.nl met daarin de vermelding van onderstaande gegevens:

1. De datum waarop de aankoop, reparatie of herstelschade gaat plaatsvinden of heeft plaats gevonden.
  2. Uw naam en adres.
  3. Evt. lidmaatschapsnummer van vv Nunspeet..
  4. Kenteken auto

Op deze manier draagt u uw steentje bij, met het aanvullen van de clubkas, wat wij als vereniging enorm waarderen.
Bedankt namens het Bestuur en de Sponsorcommissie vv Nunspeet.