De afgelopen weken worden we door de media overspoeld met berichten over grensoverschrijdend gedrag. Het kreeg veel aandacht via het programma ”The voice of Holland” maar nu komt, dit niet goed te keuren gedrag, op veel meer plaatsen naar boven en wordt het bespreekbaar gemaakt.

Het kan dus overal de kop op steken! Als bestuur van de vv Nunspeet willen wij dat elk lid, jong of oud, zich veilig voelt binnen onze vereniging. Grensoverschrijdend- en intimiderend gedrag van wie dan ook staan wij binnen onze vereniging niet toe.

Daarom willen wij als Bestuur van de voetbalvereniging nogmaals aangeven dat we binnen onze vereniging al geruime tijd twee vertrouwens contact personen (VCP) hebben. Hier hebben we tijdens één van de laatste Algemene Ledenvergaderingen al aandacht aan besteed, maar het heeft nog niet op onze website gestaan. Hier zal op korte termijn verandering in komen en zullen de twee vertrouwenscontactpersonen zich nader voorstellen.

De twee vertrouwenscontactpersonen van de vv Nunspeet zijn:

Mevr. Syta de Visser, te bereiken via telefoonnummer: 06-22653256
en
Dhr. Dick van Hemmen, te bereiken via telefoonnummer: 06-22221581

Beide personen kun je bellen en in vertrouwen nemen zoals de naam vertrouwenscontactpersoon al aangeeft. Met hen kun je bespreken wat je is overkomen en zij zullen je adviseren en evt. doorverwijzen. Beide personen hebben geen directe binding met de voetbalvereniging en zijn als onafhankelijke personen door het Bestuur gevraagd. Ze hebben via het NOC/NSF een korte opleiding gevolgd om hun werkzaamheden als vertrouwenscontactpersoon goed te kunnen verrichten.

Zoals hierboven gezegd zullen beiden zich op korte termijn nader voorstellen.
Op de website van de vv Nunspeet zal een speciale button of link/rubriek naar de gegevens van de vertrouwenscontactpersonen komen.

Mocht je meer willen weten over wat een VCP voor jou kan betekenen en wat hun rol inhoudt dan verwijzen wij je naar onderstaande website:

Het bestuur van de vv Nunspeet