Na maanden voorbereiding is het zaterdag eindelijk zo ver! De voetbalplaatjesactie van Plus van Elswijk gaat van start. We hadden samen met PEC Zwolle, de club waar vv Nunspeet een samenwerkingsovereenkomst mee heeft, een leuke Kick off in gedachte. Helaas gooit Corona hier roet in het eten en kan dit op dit moment geen doorgang hebben.

Toch gaat de voetbalplaatjesactie beginnen. Om de plaatjes te gaan verzamelen is er een mooi verzamelalbum gemaakt. Intussen hebben wij de preview gezien en het resultaat mag er zijn! Het album is een boek geworden waar wij als vereniging trots op mogen zijn. Het album zal een mooie herinnering zijn voor later aan de tijd dat jij bij vv Nunspeet voetbalde of een rol als vrijwilliger had.

Om te zorgen dat iedereen de actie goed kan beginnen, zullen wij a.s. zaterdag 19 februari op het sportpark de boeken gaan uitdelen aan de leden en vrijwilligers die in het boek staan. Vanaf 13:00 tot uiterlijk 15:00 uur kan je je verzamelalbum af komen halen.

Vanaf komende maandag kan je dan bij Plus van Elswijk de plaatjes gaan verzamelen. Je krijgt de plaatjes bij de boodschappen die je in de winkel doet in winkelcentrum het Binnenhof aan de Colijnstraat in Nunspeet.

We hopen op een later moment, als de coronamaatregelen het toelaten, alsnog samen met PEC Zwolle een leuke actie te plannen, dus houdt de site in de gaten!

Wij wensen iedereen alvast veel verzamelplezier!

Ronald Jettkandt, Niels Boersema en Erik de Weerd