Afgelopen dinsdag bracht minister Ernst Kuipers eindelijk goed nieuws, Nederland gaat binnen 14 dagen terug naar het oude normaal. Wat heeft iedereen hier lang naar uitgekeken. Ook als vereniging werden we hier blij van. Gewoon lekker voetballen en elkaar ontmoeten langs de lijn of in ons clubhuis.

Wat schrokken we afgelopen vrijdagavond toen de eerste signalen ons bereikten dat het sportpark getroffen werd door de krachten van zeer zware storm Eunice. In de vroege zaterdagmorgen ging het calamiteitenteam op onderzoek uit. Snel kon de conclusie getrokken worden dat de schade groot was. Het stalenframe van de ” AartStier Tribune” had de zware windvlagen niet overleefd, de staalconstructie was als een luciferhoutje geknakt. Wat een ongekende krachten waren er los gekomen, maar zaten ook nog steeds op de staalconstructie.

Met man en macht werd er direct hard gewerkt om een veilige situatie te creëren, zodat kinderen met hun ouders veilig het sportpark konden betreden.

Hoe nu verder?
Om onze trouwe sponsors en businessclubleden hun toegezegde podium te kunnen geven zal er zo snel als mogelijk herbouwd moeten gaan worden. De vereniging kan deze inkomsten op dit moment echt niet missen.

Helpende handjes gevraagd !
Wilt u de vereniging van uw zoon of dochter of waar u zelf lid van bent een aantal uren helpen bij het herstellen van deze schade? Elke hulp kan worden gebruikt bij dit tijdelijke project. Hoe meer handen hoe sneller e.e.a. hersteld is. Wij zorgen voor de koffie ! Stuur snel een mail naar: sponsoring@vvnunspeet.nl en we houden contact.

Kleedkamer 4, Sponsorcommissie vv Nunspeet en SSVN