Jarenlang is De Jong & Laan, een accountants- en adviesorganisatie in het noorden, oosten en midden van Nederland, een betrouwbare (shirt)sponsor van vv Nunspeet. In de loop der jaren zijn ze uitgegroeid tot een organisatie met 700 mensen en 23 vestigingen. Vooruitstrevend, deskundig en integer geven zij advies aan organisaties en bedrijven voor de lange termijn.

Lokale betrokkenheid is een van de kernwaarden en dit heeft geleid tot een uitbreiding van de sponsoring. Emiel Hop is trainer JO9-1, partner bij de Jong&Laan en werkzaam op het kantoor in Putten, heeft zijn strepen binnen het voetbal ruimschoots verdiend. Onder zijn trainerschap is de JO19-1 enkele jaren geleden kampioen geworden en gepromoveerd.

Met Emiel, de Kledingcommissie en JAKO is het plan opgevat om de begeleiding van de jeugdteams van vv Nunspeet van extra kleding te voorzien. In stijl met de pakken uit het huidige kledingpIan, maar met een kleine twist hebben alle jeugdteams, een aantal trainingspakken in bruikleen gekregen, waardoor de uniforme uitstraling van de trainers en leiders van vv Nunspeet verder wordt vergroot.

Namens de vereniging en alle begeleiding van de jeugd, dank hiervoor!

De Kledingcommissie