Zaterdag 12 maart 2022 werd na afloop van de wedstrijd vv Nunspeet – vv Hierden in een druk en gezellig businesshome, het businesscontract getekend door Patrick van der Meijden, samen met Erik Molenschot en Betty Wieteler, voorzitter en secretaris SSVN. Dit contract is opnieuw verlengd per 1 januari jl. voor de periode van 3 jaar.

Patrick is al meer dan 20 jaar een bekend gezicht bij de vv Nunspeet als fysiotherapeut bij de 1e selectie en hij heeft ook spreekuur, zowel voor de senioren als de junioren, waar men kan langskomen voor een snelle blessurecheck en advies. Door de Coronamaatregelen waren het wel vreemde tijden de laatste 2 jaar, aldus Patrick, want toen bleek wel, dat er in zijn praktijk toch wel veel spelers van vv Nunspeet werden behandeld.

Inmiddels heeft Patrick afgelopen jaar ook een prachtige nieuw en groter fysiopraktijk in gebruik genomen aan de Galvaniweg 22 te Nunspeet, waar hij heel blij mee is.

Betty Wieteler overhandigde Patrick nog een bloemetje en de SSVN en vv Nunspeet zijn blij met dit businesslid, die samen met zijn medewerkers voor de vereniging vele uren aanwezig is tbv de gezondheid van de leden van vv Nunspeet.

Betty Wieteler-Bruijnes
secretaris businessclub vv Nunspeet (SSVN)