Zeer geslaagd ontbijtbuffet Businessclub bij De Vossenberg Vierhouten. Woensdag 20 april 2022 kon, na twee jaar, eindelijk weer het eerste businessclubontbijt van dit seizoen gehouden worden.

Bestuur- en commissieleden, (gast) leden van de Businessclub en overige sponsoren waren te gast bij Hotel De Vossenberg te Vierhouten. Zij waren door de eigenaren Jeroen (jarenlang zelf spelend lid van vv Nunspeet geweest) en Brenda Vos uitgenodigd voor een ontbijtbuffet.

Het was al vroeg verzamelen en om 07:10 uur kwamen de eerste gasten binnen. Na ontvangst met koffie konden we met plm. 25 personen genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Jeroen gaf een presentatie over het ontstaan van dit prachtige hotel de Vossenberg en wat nu de mogelijkheden zijn, zowel in de zomer als in de winter. Inmiddels al met 45 werknemers is dit landelijk al een bekend hotel geworden. Ook diverse voetballers van vv Nunspeet hebben hier in het weekend, avond en in de vakanties gewerkt.

Daarna gaf hoofdtrainer Lucas Hoekman nog een laatste up-date over het 1e elftal, dat inmiddels al 6 overwinningen op rij heeft behaald. Hij was zeer tevreden op de selectie, die ook onderling goed met elkaar kunnen opschieten. Een hechte groep dus. vv Nunspeet doet nu goede zaken in de 1e klasse D en hopelijk zet deze trend zich voort.

Ook nu blijkt weer, dat dit altijd een uitgelezen gelegenheid is om in een ongedwongen sfeer en mooie locatie te netwerken met de andere Businessclubleden en sponsoren. Als dank voor de gastvrijheid werd nog een bloemetje overhandigd aan Jeroen Vos.

In het najaar hopen we weer een businessontbijt te organiseren.

De volgende activiteit staat gepland op donderdag 19 mei 2022. Dan gaan we klootschieten in de Nunspeetse bossen en aanvang is 15:45 uur verzamelen en de start is om 16:00 uur. We hopen dat veel businessleden zich hiervoor aanmelden. Dit kan al via ssvn@vvnunspeet.nl

Betty Wieteler
Secretaris Businessclub vv Nunspeet