De Algemene Ledenvergadering vv Nunspeet heeft maandag 25 april 2022 7 nieuwe Leden van Verdienste benoemd en 2 leden hebben de Waarderingsspeld gekregen.

Bij de Onderscheidingscommissies waren afgelopen jaar diverse namen ingediend van leden vv Nunspeet, die in aanmerking kwamen voor de titel Lid van Verdienste of de Waarderingsspeld. Door de Coronaperikelen was de laatste huldiging alweer in 2019.

Tijdens deze ALV werd het voorstel door het bestuur aan de leden gepresenteerd en toegelicht door Betty Wieteler, voorzitter Onderscheidingscommissie. Onder applaus en zeer verrast werden onderstaande leden door bestuur en aanwezige leden benoemd:

Waarderingsspelden :

1) Lucas van t Hul

Voor zijn grote inzet diverse jaren bij de verkoop van Grote Clubactie loten, zelfs een jaar meer dan bijna 2000 stuks verkocht en landelijk heeft hij hiervoor al twee maal een prijs gewonnen. Een voorbeeld voor andere jeugdleden.

2) Ingmar de Vrieze
Als coördinator Coronateam heel veel werk verzet om bijna twee jaar lang steeds weer de protocollen te herschrijven en het sportpark in te richten met verwijzingsborden, 1,5 meter afstand, handenwas-installaties enz., samen met de medewerkers van het Coronateam. Door de waarderingsspeld aan Ingmar uit te reiken, waarderen we alle leden en vrijwilligers van het Coronateam, die zich ook heel veel ingezet hebben tijdens deze moeilijke periode. Daarnaast is hij nog actief bestuurslid Jeugdzaken en coördinator nieuwe Kledingplan.

Lid van Verdienste:

1) Martin Juffer
71 jaar lid, jarenlang speler 1e selectie, schilderde toen er nog geen borden werden besteld de reclameborden zelf thuis in zijn schuur voor de vv Nunspeet. Nu nog steeds elke week schilderwerkzaamheden en onderhoudswerkzaamheden op het sportpark.

2) Bennie Vlieger
60 jaar lid, speler 1e selectie, Jeugdscheidsrechter, seizoen 1989-1990: interim-trainer samen met Jan Docter en Bert Middelkoop i.v.m. ontslag Peter v Knijff, scouting nieuwe spelers 1e selectie, controles routes bij Nieuwjaarsloop op de quad en verkeersregelaar, onderhoudsgroep – elke week lijnentrekker en jeugdtrainer bij kleinzoon

3) René vd Molen
43 jaar lid, speler 1e selectie, 40+ (mede)opgericht, speler en wedstrijdregelaar, vele jaren scheidsrechter, leider 7e en 8e elftal, hulp bij inschrijvingen Nieuwjaarsloop en organisatie reünie vv Nunspeet.

4) Fred Pieterson
Wedstrijdsecretaris jeugd, Jeugdbestuur, verslaggever bij vv Nunspeet voor RTV Nunspeet en interviews met hoofdtrainers na de wedstrijd, lid Coronateam, opstellen trainingsschema (in corona-periode meerdere versies moeten maken), wekelijk verspreiden/mailen wedstrijdprogramma, aanspreekpunt van de voormalige zaalcompetitie jeugd (competitie met omliggende verenigingen), betrokken (geweest) bij de diverse toernooien o.a. Kersttoernooien en Jumbotoernooien.

5) Fred Hup
43 jaar lid, jeugdleider, jeugdvoorzitter en lid JC, Lid Sponsorcommissie, Lid Actieteam – o.a. regelen snert/worstenactie, Lid kas/financiële commissie o.a. voor controle ALV, lid Presentatiegids commissie, Nieuwsbrief maken bij elke thuiswedstrijd voor businessleden en sponsoren.

6) Bert Rekers
40 jaar lid, jeugdleider en grensrechter bij de jeugd, scheidsrechter 35+, gastheer ontvangstkamer, hulp supportersvereniging o.a. bij klaverjassen, veel hand- en spandiensten en altijd bereid in te vallen waar nodig, secretaris Schoolvoetbal-organisatie en organisatie Familiedag

7) Gerrit Juffer
Jeugdleider geweest., jarenlang samen met zijn vrouw begin seizoen alle velden uitgezet en lijnen getrokken, enkele jaren alweer (bijna) dagelijks onderhoudsgroep of waar nodig, ook bijna elke zaterdag aanspreekpunt voor teams, leiders en ballenuitgifte bij kleedkamer 4 of Ontvangstkamer.

Daarna reikte Betty Wieteler de bijbehorende oorkondes en waarderingsspelden uit. Voorzitter Rob Buis deelde de bloemen uit. Helaas kon het nieuwe Lid van Verdienste Gerrit Juffer i.v.m. vakantie hierbij niet aanwezig zijn en zullen de bloemen en oorkonde op een later moment uitgereikt worden.

Namens Bestuur en Onderscheidingscommissie,
Betty Wieteler-Bruijnes.