Afgelopen zaterdag 28 mei werd na afloop van de wedstrijden in het clubhuis afscheid genomen van twee vrijwilligers van het eerste uur: Aalt Vlijm en Gerrit Fidder. Wie van de vv Nunspeet kent hen niet.

Beiden zijn al jarenlang trouwe medewerkers in ons clubhuis geweest. Je kon altijd een beroep op hen doen.

Aalt Vlijm is, voor dat hij clubhuismedewerker werd, jarenlang leider van een senioren team geweest en Gerrit Fidder was eerder ook jarenlang speler en jeugdleider van diverse teams. Bij beiden beginnen de jaren te tellen en doen zij een stapje terug.

Als vereniging zijn wij hen heel veel dank verschuldigd en we hopen hen beiden nog vele jaren in gezondheid te mogen zien bij de vv Nunspeet.

Aalt en Gerrit het ga jullie goed.

Bedankt namens alle vrijwilligers van clubhuis ‘t Treftpunt en de vv Nunspeet.