De commissie die zich bezighoudt met het samenstellen van de Presentatiegids voor het nieuwe seizoen heeft haar eerste bijeenkomst al weer gehad. Als commissie hebben zijn we enthousiast en gemotiveerd om er ook dit jaar weer een mooie en representatieve gids van te maken.

Er is al druk gebrainstormd en we hebben al een aantal leuke onderwerpen en interviews in gedachten. Als commissie willen we de diverse commissies binnen onze voetbalvereniging in de gelegenheid stellen om door middel van een artikel voor te stellen of te promoten in de nieuwe presentatiegids. Mocht je als commissie een stukje willen schrijven over de werkzaamheden van de commissie of heb je als trainer, coach, of begeleider van een team een leuk verhaal laat het ons dan weten. Heb je als lid van onze vereniging iemand op het oog die het volgens jou verdient om in de presentatiegids genoemd te worden laat het ons dan weten. Dat mag ook een commissie of een sponsor zijn.

Ben je geen schrijver maar wil je wel graag met een artikel in de gids dan kun je dat ook aangeven.

Als commissie zullen we alle aanvragen zorgvuldig in behandeling nemen en kijken welke artikelen geplaatst kunnen worden.

Wil je met een artikel in de Presentatiegids of heb je iemand binnen de vereniging of een sponsor op het oog die het verdient om in de gids te komen met een artikel meldt dat dan via een email aan bij:

website@vvnunspeet.nl

De Presentatiegids commissie.