Beste allemaal,

Bijna aan het einde van een mooi seizoen. We willen iedereen bedanken voor jullie inzet en medewerking. Spelers, vrijwilligers, sponsoren, begeleiding, ouders et cetera. Jullie hebben er het beste van weten te maken ondanks de deels beperkende coronamaatregelen. Afgelopen zaterdag hebben we een heerlijke dag gehad met het Jumbo Dijkstra pupillentoernooi en komende zaterdag 25 juni sluiten we het seizoen af op de familiedag.

Iedereen heeft ook even rust verdiend daarom zal de zomerstop ingaan op zaterdag 25 juni en zullen we weer beginnen met trainen op maandag 15 augustus voor de selectieteams JO13-1, JO14-1, JO15-1, JO17-1, JO19-1. Op maandag 22 augustus beginnen we met trainen voor alle overige teams omdat de grasvelden en oefenstroken vanwege groot onderhoud niet eerder beschikbaar zijn.

Aandachtspunten voor het nieuwe seizoen:

• Oefenwedstrijden alleen iom het wedstrijdsecretariaat
  • Trainingsschema komend seizoen wordt op een later tijdstip gedeeld.
  • Ophalen kleding wordt later definitief over gecommuniceerd )maar houdt rekening met ophalen vanaf 22 augustus).

Verder is inmiddels is al aangekondigd wanneer de kleding ingeleverd mag worden.

Wat moeten jullie inleveren:

• Teambags met wedstrijdshirts, wedstrijdshort en trainingspakken
  • Tasjes met pionnetjes en hesjes (voor de jongste teams)
  • Kleding leiders/trainers t-shirt, ziptop en softshell en trainingspakken (voor degene die doorgaan we willen alles weer even controleren dus graag meenemen daarna mag het weer mee naar huis)
  • Leden die stoppen en een leentas hebben (met nummer) moeten deze ook inleveren (tas op naam mogen ze houden)

Waar moeten jullie voor zorgen vóór het inleveren:

• Zorg dat jullie op tijd alle kleding compleet hebben. Alles moet gewassen, schoon en droog zijn!

We hebben hiervoor de volgende avonden gepland:

• Maandag 27-6 van 19.00 – 21.00 uur
  • Dinsdag 28-6 van 19.00 – 21.00 uur