Tijdens de familiedag op 25 juni jl. zijn de 26 jubilarissen van de afgelopen drie jaren ( door Corona moest dit uitgesteld worden), gehuldigd op het hoofdveld van de Voetbalvereniging Nunspeet.

Helaas hebben van de in totaal plm 50 personen, zich 25 afgemeld i.v.m. vakantie ed. en een groot gedeelte hiervan zullen op de komende Nieuwjaarsreceptie alsnog gehuldigd worden.

Het oudste lid van de vv Nunspeet Willem Brummel (bijna 99 jaar) was 65 jaar lid en werd door bestuurslid Eibert ten Brink s‘ middags gehuldigd bij de Ittmanshof te Nunspeet in bijzijn van zijn vrouw. Er werden bloemen en een oorkonde overhandigd. Dit werd zeer op prijs gesteld.

Jubilarissen 2020:

• 50 jaar: Bert Middelkoop, Lammert Pul, Bert vd Kolk en Jakob Reezigt
  • 40 jaar: Rene vd Molen en Bart van Orden
    Henk Bouw ( wordt ivm ziekte volgende week thuis uitgereikt door een bestuurslid )
  • 25 jaar: Hans Sprong, Wijnand Kooijmans (33 jr) en Johan Maas ( 31 jr)

Jubilarissen 2021:

• 60 jaar: Arend ten Brink
  • 50 jaar: Cees Bouw en Andre ten Dolle
  • 40 jaar: Arjen ten Brink en Patrick Rekers
  • 25 jaar: Erik van Gameren

Jubilarissen 2022:

• 65 jaar Henk Juffer
  • 60 jaar: Tinus Bouw en Bennie Vlieger
  • 50 jaar Jan Beelen en Henk Vierhout
  • 40 jaar: Bert Rekers en Alex de Graaf
  • 25 jaar: Cootje Wieteler en Frank Bronkhorst

De bijbehorende bloemen, speldjes, Nunspeet horloges, oorkondes, vvN klompjes een arrangement naar PEC Zwolle werden door enkele Bestuursleden overhandigd aan de Jubilarissen. Door de aanwezige leden en belangstellenden werden ze met applaus beloond.

Betty Wieteler-Bruijnes
Lief en Leed commissie vv Nunspeet