Zaterdag 25 juni was het dan echt tijd om het voetbalseizoen samen af te sluiten. Om 13:00 uur gingen de eerste lopers van de SPIL en Van der Meijden fysiotherapie sponsorloop van start. In blokken van 30 minuten werden er rondes op het hoofdveld gelopen om zo veel mogelijk geld bij elkaar te lopen om het nieuwe sportpark te kunnen verwezenlijken. Mensen konden een vast bedrag sponsoren of sponsoren per gelopen ronde. Helaas was de animo om te lopen dit jaar erg laag. Uiteindelijk hebben er totaal 40 mensen gelopen. Dat is natuurlijk veel te weinig voor een verenging van onze omvang. Gelukkig lieten de lopers zich hierdoor niet ontmoedigen en schakelden nog een tandje bij. Grote klasse!

Speciale vermelding hierbij is er voor het Vrouwen 1 team van Arjan Daalmeijer die zich flink hadden uitgedost voor de Funloop.

We zijn heel trots dat we het bedrag van 3550 euro bij elkaar hebben gelopen en dit kunnen doneren aan de club.

Na het hardlopen was het tijd voor de familiebarbecue. Voor de kinderen waren er springkussens geregeld en de barbecue werd verzorgd door Catering Culinair. Aalt Haze, Ben Docter en Harald Bronkhorst stonden klaar om ons van een natje te voorzien. De gehele middag en avond was er muzikale ondersteuning van Martijn van de Berg en Rutger Doornewaard met apparatuur van MSP.

Het was een mooie gelegenheid om maar liefst 25 jubilarissen in het zonnetje te zetten. Met ruim 250 mensen werd het een ontzettend leuke avond waar samen werd teruggeblikt en vooruitgekeken op het nieuwe seizoen. Direct kwamen er allemaal nieuwe ideeën opborrelen voor de familiedag en het nieuwe seizoen.

We zullen ook de komende tijd samen blijven komen om na te denken hoe we dit meer kunnen laten leven binnen de verenging en dit op een leuke manier in kunnen vullen.

Dank aan alle vrijwilligers die geholpen hebben om deze dag tot een succes te maken.

Voor nu allemaal een hele fijne zomervakantie toegewenst en tot snel!