Op donderdag 7 juli 2022, was het eindelijk zover, een afvaardiging van de leden Walking Footballers (60+) van de vv Nunspeet hebben de sponsor “Molenaar Badkamers” te Nunspeet een achtkantige poldermolen aangeboden, als blijk van waardering en goede samenwerking met de bestuurder van het reeds eerder genoemde bedrijf.

We zijn ongeveer 2 jaar geleden uitgerust met een volledig trainingspak en oranje hesjes met het opschrift “Molenaar Badkamers”. Het idee om een molen aan te bieden is ontstaan bij een van onze leden; Rinus Compier, die de knowhow heeft om zo’n prachtige molen te maken.

We hebben ongeveer 20 leden die regelmatig op de vrijdagmiddag een balletje trappen, mocht je belangstelling hebben met ons mee te doen, neem dan even contact op met Peter Beek; (peter.beek@hotmail.com).

Foto: Leah ten Brink