Niels Boersema heeft te kennen gegeven dat hij door zijn baan als fulltime fotograaf niet meer in de gelegenheid is om foto’s te maken tijdens de wedstrijden van het 1e elftal van de vv Nunspeet. Daarom zoekt de vv Nunspeet iemand die het leuk vindt om foto’s te maken tijdens de uit- en thuiswedstrijden van ons vlaggenschip.

Ben je geïnteresseerd en wil je jouw hobby en passie voor fotograferen inzetten voor onze vereniging stuur dan een mail met je naam en telefoonnummer naar contact@vvnunspeet.nl en er zal contact met je worden opgenomen.

Niels zal daar waar mogelijk de vereniging blijven ondersteunen met het maken van foto’s.

Als bestuur bedanken we Niels voor het maken van alle mooie foto’s voor de vv Nunspeet in de afgelopen jaren en wensen hem heel veel succes met zijn nieuwe baan.

Het bestuur van de vv Nunspeet