De Technische commissie is blij dat wij namens de SSVN wederom contractondertekeningen kunnen delen.

Maikel van der Wijk

Nadat Maikel is op 15 juni oftewel ‘deadline day’ werd aangekondigd is deze week de handtekening gezet onder een 1-jarig contract bij vv Nunspeet. Wij wensen Maikel veel plezier en succes bij vv Nunspeet en rekenen erop dat deze goaltjesdief de Wiltsangh veelvuldig gaat laten juichen.

Dylan Liewerink

Door de zware knieblessure en revalidatieperiode van Sean Poot is de TC op zoek gegaan naar een keeper naast Jardi Niebeek en Melvin van de Beeten. Hiervoor is clubman Dylan Liewerink gecontracteerd.

Dylan heeft verscheidene jaren in selectie elftallen gekeept en heeft vorig jaar een stapje terug gedaan door in een lager elftal te gaan voetballen. Hij is echter fitter dan ooit tevoren. Het uitgangspunt is dat Dylan deze rol tijdelijk vervuld totdat Sean Poot weer wedstrijdfit is. De TC is Dylan zeer erkentelijk en is blij dat er weer een Nunspeets gezicht is toegevoegd aan de selectie.

Foto’s: © Niels Boersema | NBFotografie