Aan alle vv Nunspeet leden,

Ook in het komende seizoen zullen wij, als Van der Meijden fysiotherapie, weer voor jullie klaar staan.

Het gratis blessurespreekuur zal vanaf maandag 22 augustus weer wekelijks plaatsvinden in de verzorgingsruimte op sportpark de Wiltsangh. Je kan hier terecht voor een korte screening, vragen m.b.t. een al langer bestaande blessure en/of blessurepreventie of alle andere vragen over fitheid.

Wekelijkse programma Wiltsangh:
Iedere maandag:
17.:30-18:30 uur: Gratis blessurespreekuur voor alle leden vv Nunspeet

Iedere dinsdag:
19:00-20:00 uur: Spreekuur/behandeling van 1e en 2e selectie vv Nunspeet
20:15 uur – Hersteltraining 1e en 2e selectie

Iedere donderdag:
19:00-20:00 uur: Spreekuur/behandeling van 1e en 2e selectie vv Nunspeet
20:15 uur – Hersteltraining 1e en 2e selectie

Looptrainingen (individueel/team), herstel- en/of revalidatietrainingen bieden we op afspraak aan. U kunt voor meer informatie hierover contact met ons opnemen per mail of vragen over stellen tijdens het spreekuur.

Uiteraard staan we ook met veel behandel- en trainingsmogelijkheden op onze praktijklocatie Galvaniweg 22 voor jullie klaar!

Wij hopen op een succesvol en blessurevrij seizoen voor alle leden van vv Nunspeet

Een sportieve groet,
Team Van der Meijden fysiotherapie