Voorafgaande aan de afscheidswedstrijd van 4 spelers van vv Nunspeet, werd afscheid genomen van Niels Boersema. In verband met zijn nieuwe functie als fotograaf bij ere-divisie en landelijke voetbalwedstrijden, heeft Niels besloten te bedanken als clubfotograaf bij vv Nunspeet aangezien hij dit niet meer kon combineren.

Sinds 2004 als clubfotograaf bij de vv Nunspeet. Gezien zijn jonge leeftijd van bijna 33 jaar, verricht hij hiervan sinds zijn 15e jaar al 18 jaar vrijwilligerswerk, o.a. Jeugdtrainer diverse teams, lid clubbladteam.

Hij is o.a. verantwoordelijk voor de website foto’s, presentatiegids, tekenen contracten sponsoren, presentatie nieuwe spelers en staat altijd klaar om waar nodig foto’s te maken voor de vv Nunspeet en Businessclub. Verder is hij ook nog Webmaster samen met zijn vader, Kantinemedewerker, lid Presentatiegidscommissie.

Ook van de gemeente Nunspeet heeft hij een waarderingsteken ontvangen i.v.m. bovengenoemde werkzaamheden als jonge vrijwilliger.

Door het bestuur van de voetbalvereniging Nunspeet is tijdens de Algemene ledenvergadering op 9 december 2019 een waarderingsspeld uitgereikt voor alle bovengenoemde werkzaamheden.

De vv Nunspeet en Businessclub zijn hem veel dank verschuldigd en wensen Niels alle goeds toe in de toekomst. We zullen zijn vertrouwde gezicht gaan missen langs de lijnen van sportpark de Wiltsangh. Wel heeft hij toegezegd dat de vv Nunspeet af en toe nog waar nodig een beroep op hem kan doen.

De vv Nunspeet is overigens nog steeds opzoek naar een nieuwe clubfotograaf . Op de website staat de omschrijving van werkzaamheden van de vacature vermeld.

Namens bestuur vv Nunspeet en bestuur Businessclub,

Betty Wieteler-Bruijnes